RightNow Technology

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Über RightNow
Tagtäglich verhindert RightNow bei acht Millionen Kundeninteraktionen negative Kundenerlebnisse. RightNow CX, die Customer Experience Suite, hilft Unternehmen, über die Cloud herausragende Kundenerlebnisse im Web, in sozialen Netzwerken und in Contact Centern zu schaffen. Mit mehr als zehn Milliarden Kundeninteraktionen ist RightNow die Kundenerlebnisplattform für nahezu 2.000 Unternehmen aus aller Welt. Weitere Informationen zu RightNow erhalten Sie unter www.rightnow.com und www.rightnow.de.

RightNow ist ein eingetragenes Warenzeichen von RightNow Technologies, Inc.. NASDAQ ist ein eingetragenes Warenzeichen der NASDAQ-Börse LLC.

All statements included in this press release, other than statements or characterizations of historical fact, are forward-looking statements. These forward-looking statements are based on our current expectations, estimates and projections about our industry, management's beliefs, and certain assumptions made by us, all of which are subject to change. The risks and uncertainties referred to above include, but are not limited to, our ability to successfully market the benefits of RightNow CX August 2011 our business model; our ability to develop or acquire and gain market acceptance for new products and enhancements to existing products in a cost-effective and timely manner; general economic conditions; fluctuations in foreign currency exchange; the gain or loss of key customers; competitive pressures and other similar factors such as the availability and pricing of competing products and technologies and the resulting effects on sales and pricing of our products; our ability to expand or contract operations, manage expenses and grow profitability; the rate at which our present and future customers adopt our existing and future products and services; fluctuations in our operating results including our revenue mix and our rate of growth; fluctuations in backlog; the risk that our investments in partner relationships and additional employees will not achieve expected results; interruptions or delays in our hosting operations; breaches of our security measures; our ability to protect our intellectual property from infringement, and to avoid infringing on the intellectual property rights of third parties; any unanticipated ambiguities in fair value accounting standards; the amount and timing of any stock repurchases under our stock repurchase program; fluctuations in our operating results from the impact of stock-based compensation expense; our ability to manage and expand our partner relationships; our ability to hire, retain and motivate our employees and manage our growth; the risks associated with prior and future acquisitions; and risks associated with our offering of convertible senior notes including the potential impact on earnings per share calculations; and various other factors. Further information on potential factors that could affect our financial results is included in our Annual Report on Form 10-K, quarterly reports on Form 10-Q, and in other filings with the Securities and Exchange Commission. The forward-looking statements in this release speak only as of the date they are made. We undertake no obligation to revise or update publicly any forward-looking statement for any reason.


RightNow erweitert seine Customer Experience Suite um einen Intent Guide für Facebook und Mobile


München - 5. Dezember 2011 - Mit dem aktuellen Release von RightNow CX hat RightNow (NASDAQ: RNOW) seine Customer Experience Suite weiter ausgebaut u ...


05.12.2011 | New Media & Software


Travelport unterstützt neue Kunden-Communities mit RightNow


München - 1. Dezember 2011 - Travelport, das Serviceunternehmen für die internationale Reiseindustrie, setzt RightNow (NASDAQ:RNOW) jetzt auch für ...


01.12.2011 | New Media & Software


Kunde im Mittelpunkt - Service als Erlebnis


München, 15. November 2011 - RightNow gehört zu den führenden Anbietern von Lösungen für CRM Web Customer Service. Greg Gianforte, CEO und Gründ ...


15.11.2011 | New Media & Software


RightNow führt RightNow CX for Mobile Apps ein und hilft Unternehmen, ihren Kunden an jedem beliebigen Ort ein perfektes Kundenerlebnis zu bieten


München, 27. Oktober 2011 - Mit RightNow CX for Mobile Apps bietet RightNow (NASDAQ-Kürzel: RNOW) eine neue Lösung an, die sämtliche Funktionen de ...


27.10.2011 | New Media & Software


RightNow CX for Twitter hilft Unternehmen bei der Schaffung eines perfekten Kundenerlebnisses im Social Web


München, 26. September 2011 - Mit RightNow CX for Twitter bietet RightNow (NASDAQ-Kürzel: RNOW) einen neuen Service an, der das Potenzial der Twitte ...


26.10.2011 | New Media & Software


Gartner stuft RightNow als"Leader"im Magic Quadrant 2011 für CRM Web Customer Services ein


München, 26. September 2011 - RightNow (NASDAQ: RNOW) gehört zu den führenden Anbietern von Lösungen für CRM Web Customer Service. Dies geht aus ...


26.09.2011 | New Media & Software


RightNow verhilft KLM ein perfektes Kundenerlebnis für mobile Internetnutzer zu schaffen


München, 28. Juli 2011 - RightNow® (NASDAQ:RNOW) unterstützt die niederländische Fluggesellschaft KLM Royal Dutch Airlines bei der Schaffung optim ...


28.07.2011 | New Media & Software


Kinderhilfswerk Compassion UK nutzt RightNow CX zur Unterstützung seiner Facebook-Fans


München, 21. Juni 2011- Das christliche Kinderhilfswerk Compassion UK setzt RightNow® (NASDAQ:RNOW) CX for Facebook ein, um der wachsenden Anzahl vo ...


21.06.2011 | New Media & Software




 

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