SOASTA/Sky
Über SOASTA:
SOASTA ist Marktführer im Bereich Cloud Testing. Seine Testautomatisierungs- und Monitoring-Lösungen für Internet und mobile Kommunikation – CloudTest, TouchTest und mPulse – ermöglichen Entwicklern, QA-Fachleuten und IT-Teams, Nutzer in großem Umfang und mit beispielloser Schnelligkeit, Präzision und Transparenz zu testen und zu monitoren. Die innovative Produktreihe erlaubt eine effiziente Testerstellung, automatisiert die Bereitstellung sowie Ausführung und analysiert das reale Benutzerverhalten in Echtzeit, um schneller umsetzbare Informationen zu liefern. Mit SOASTA vertrauen Unternehmen darauf, dass ihre Anwendungen wie geplant funktionieren und jederzeit qualitativ hochwertige Nutzererlebnisse liefern. Zu den Kunden von SOASTA gehören viele der heute erfolgreichsten Marken, unter anderem Avaya, American Girl, Bonobos, Backcountry.com, Chegg, Experian, Gilt Groupe, Hallmark, Intuit, Microsoft und
Netflix. SOASTA ist ein Privatunternehmen mit Hauptsitz in Mountain View, Kalifornien (USA). Weitere Informationen über SOASTA finden Sie auf http:/www.soasta.com.
SOASTA ist eine eingetragene Handelsmarke von SOASTA, Inc. Alle anderen Handelsmarken sind Eigentum ihrer jeweiligen Inhaber. Andere hier erwähnten Produkt- und Unternehmensnamen sind Handelsmarken oder -namen des jeweiligen Unternehmens.
Über Sky:
Sky is the UK and Ireland’s leading home entertainment and communications company. Around 40% of all homes have a direct relationship with Sky through its range of TV, broadband and home telephony services.
Sky is the UK’s biggest investor in television content, investing more than £2.6 billion a year in channels such as Sky 1, Sky Atlantic, Sky Living, Sky Arts, Sky Sports, Sky Movies and Sky News. Around two-thirds of Sky’s content spend is invested in the UK. More than 30 million people watch Sky content each week. Alongside its commitment to offering customers a greater choice of high-quality content, Sky is a leading innovator. Customers enjoy total control and flexibility over their favourite TV through Sky+, watch TV on the move through Sky Go, and enjoy the best quality TV experience at home through High Definition and 3D.
Sky distributes its content broadly over several platforms, including satellite, cable, IPTV, mobile and WiFi. NOW TV, Sky’s second consumer brand, builds on the company’s leadership in Internet TV. Sky is also the UK's fastest-growing home communications company and favourite ‘triple-play’ provider of TV, broadband and home phone. Sky believes in making a wider contribution to the communities in which it operates by taking positive action on the environment, supporting grassroots sports and increasing access to, and participation in, the arts. Sky employs 24,000 people, has annual revenues of £7.2 billion and is estimated to support a £5.9 billion contribution to UK GDP. Sky is listed on the London Stock Exchange (BSY).